tiistai 2. marraskuuta 2010

Kuulumisia välillä

Taas on jokunen aika edellisestä postauksesta vierähtänyt. Itse harmittelen monesti, jos joku lempparibloggarini pitää pitkää taukoa, sitten itse kirjoittelen liian harvakseltaan. Noh, tuskin tätä kukaan ihan lempparibloginaan pitääkään... :D

Mutta mutta, täällä edelleen kaikki hyvin. Mä en ole vielä moitteen sanaa keksinyt leikkauksen tiimoilta, olen täysin tyytyväinen päätökseeni. Muutama päivä leikkauksen jälkeen olo oli sellainen, että mitä olen mennyt tekemään, mutta se olo on nyt tipotiessään. Nyt olen todella tyytyväinen, koska en mä näin pienillä ruokamäärillä olisi saanut oloani hyväksi ilman leikkausta.

Painon suhteen olen viimein saanut jotain aikaankin. Heti kotiutumispäivästä seuraavana päivänä vaaka muka pompsahti 3kg alaspäin. Se ei kuitenkaan ollut todellinen tulos...veikkaan että puntari oli vessan lattialla niin, että se osui lattiakaadon kohtaan ja siksi näytti noin valtavaa pudotusta muutamassa päivässä. Tai jotain vastaavaa, totuus se ei silti ollut. Koska heti seuraavana päivänä se näytti enemmän ja aika paljonkin enemmän.
Mutta nyt ollaan oikeasti saavutettu se lukema mitä silloin oli. Leikkauksen jälkeen on siis paino pudonnut 3,2 kg oman vaa'an mukaan. Oikein mukava tulos siis vajaassa kahdessa viikossa.
Mullahan siis kesällä tuli reippaasti kiloja, valitettavasti. Mutta ne sain toki kaikki karistettua enen avulla ja pääsin alle tuonkin painon, mikä oli tähän blogiin lähtiessä. Tällä hetkellä siis tuosta kevään aloituspainosta on pudonnut noin 7kg. Mutta koska kesällä tuli kiloja lisää, on kokonaispudotus noin 13 kg. Ja aikaa tähän on mennyt 6 viikkoa. Joten noin 2 kg/viikko on tämän hetkinen keskimääräinen pudotustahti. Huimaa!
Toisin sanoen, tämän hetkinen vaakatulos on 122,3 kg. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin =)

4 kommenttia:

  1. Ison asian olet läpikäynyt eli toivottavasti kaikki menee hyvin ja saat painonpudotuksen tasaisesti käyntiin. =)

    VastaaPoista
  2. Onnittelut hyvästä painon pudotuksesta!
    Tämä sinun blogisi on minun suosikki sivuni, vilkuilen päivittäin joko olisit lisää kirjoittanut.
    Minä odotan vasta leikkaukseen pääsyä, joten fiilistelen jo ennakkoon mitä mahdollisesti itsellä on edessä.

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille <3. Ja kiva kuulla, että täällä on oikeasti lukijoitakin ja jotka mahdollisesti saa tietoa ja tsemppiä omalle taipaleelleen :)

    VastaaPoista
  4. Kyllä tää on mun lemppariblogeja :) Kiva kun jaksat kirjotella ja mäkin melkein päivittäin käyn kurkkimassa josko täällä jotakin uutta olisi.

    VastaaPoista