lauantai 22. tammikuuta 2011

Päivitystä

Anteeksi lukijoilleni. Tämä blogi on jostain syystä vain jäänyt, en ole kokenut että olisi ollut uutta kerrottavaa. Mutta onhan sitä tapahtunut vaikka mitä tässä tammikuun aikana.

Tärkeimpänä tietysti tätä blogia ajatellen se, että paino putoaa. Keskimäärin sen kilo per viikko suuntaa paino alemmas, kokonaispudotukset ollen tällä hetkellä siis noin 24kg. Olen erittäin tyytyväinen tähän!

Muutos alkaa näkyä myös muille. Sellaiset, jotka harvemmin minua näkevät, ovat alkaneet kysyä mitä olen tehnyt. Moni kyselee onko hiukset uudet vai miten olen niin eri näköinen. En tiedä ajattelevatko oikeasti johtuvan hiuksista, vai eivätkö vain kehtaa kysyä laihtumisesta. Mutta ainakin pari kysymystä on aidosti ollut niin, ettei olla tajuttu muuttuneen ulkonäön johtuvan laihtumisesta. Myös läheisemmät, jotka tietävät laihtumisen olevan leikkauksen vaikutusta, ovat alkaneet kommentoida. Kyselevät paljonko oikein on pudonnut, kun alkaa näkyä niin selvästi.
Harmi vain, että itse ei vieläkään muutosta huomaa. Huomaakohan sitä missään vaiheessa?

Kuntosalista on tullut mun intohimoni. Käyn salilla 3-5 kertaa viikossa ja nautin siitä suunnattomasti. Se olo treenin jälkeen on uskomattoman upea. Varsinkin jos on aikaa vielä istua vaikka hetki infrapunasaunassa palautumassa. Ai että voi olla loistava olo jälkeenpäin!
Meidän salille on tullut nyt uutuutena myös hotjooga. Siellä siis on tunnin mittainen jooga, joka tehdään infrapunalamppujen lämmittäessä tilaa. Sitä aion kokeilla ehdottomasti, heti kun saan aikataulut natsattua kohdilleen. Tuttavalta kuulin, että hänellä oli ainakin lähtenyt aineenvaihdunta tässä lajissa käyntiin loistavasti, vaatinee siis minun tapauksessani ekstrapaljon juotavaa!

Syömisten kanssa sujuu mukavasti. Keskityn edelleen proteiinin saantiin ja yritän jättää hiilarit vähemmälle. Työpaikkaruokalassa se vain on välillä todella hankalaa. Ruoka on erittäin hiilaripitoista melkein aina ja proteiinia vain nimeksi. Yhtenä päivänä vaihtoehtoina oli lihamakaronilaatikko tai riisipuuro. Ja seuraavana päivänä hernekeitto tai puuro ja soppa. Näistä ei kyllä oikein proteiinia saa kerrytettyä.
Noh, muutama päivä vielä, sitten loppuu tuo työ. Ja tuskin tulee enää siellä syötyäkään käymässä, vaikka edullinen paikka onkin.

Mutta nyt taidan lähteä laittamaan muksuja iltapuuhiin, niin pääsee itse salille rentoutumaan =)

2 kommenttia:

  1. Saleilusta toooosi isot peukut!! Etsin jo tykkää nappulaa, mutta tajusin onneksi, etten sitä tule löytämään... niin sitä naamoittuu..hoh hoh...

    TODELLA upeasti on sullakin paino tippunut! Enemmän kuin mulla! Ja sut on leikattukin mua myöhemmin, eli en voi sanoa kyllä kun et huh huh mikä tahti daamilla :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Wee2be!!

    Mä kans usein olen etsinyt blogeista ja keskustelupalstoilta ym. sitä tykkää -nappulaa. Mutta kun ei vaan löydy =D

    VastaaPoista