tiistai 25. tammikuuta 2011

Uusille kymppiluvuille mentiin

Paino 109,9 kg. Ollaan siis himpun verran alle 110, uusilla kymmenluvuilla. Pudotus yhteensä tasan 25kg. Ja aloituspäivä enelle oli 21.9. Eli palttia rallaa 4 kk ja 25 kg. Aikamoinen pudotus. En olisi kyllä etukäteen osannut moista aavistella. Mieletöntä.

Mä olen jokin aika sitten miettinyt itselleni pieniä tavoitepalkintoja. Suurempi tavoite, päästä sinne kaksinumeroisiin on vielä edessä. Kunhan sen saavutan, pääsen ratsastamaan. Aion viimein varata itselleni ratsastustunnin ja päästä pitkästä pitkästä aikaa hevosen selkään. Viimeksi olen ratsastanut polttareissani, joista alkaa olla 9 vuotta aikaa. Ja ratsastus on aiemmin ollut suuri intohimoni, joten tämä palkinto on loistava. 10 kiloa vielä matkaa.

Eka tavoitepalkintoni oli asetettu -25 kiloon. Tuo tavoite on nyt siis täynnä. Ensi viikolla mulla on vapaapäivä heti maanantaina, pääsen ostamaan palkintoni: Guessin laukun! Mä tarvin uuden isomman laukun ja nimenomaan Guessista olen haaveillut jo pitkään. Joten pian pääsen shoppailemaan tätä ihanuutta, josta tosin poden jo valmiiksi huonoa omatuntoa :D

1 kommentti:

  1. Mahtavaa! Hieno saavutus ja ihana palkinto odottamassa. Älä pode huonoa omaatuntoa, olet palkintosi ansainnut!

    VastaaPoista