lauantai 31. heinäkuuta 2010

Vaatteita

Minä rakastan vaatteita. Olisi ihana pukeutua kauniisiin vaatteisiin ja näyttää niissä hyvältä. Ja olisi ihanaa löytää ne vaatteet normaalikaupasta, normaaliosastolta. Tällä hetkellä ei moisille osastoille ole mitään asiaa, muuta kuin ihailumielessä. Mutta ehkä jo vuoden päästä, kenties?

Mutta nyt isokokoisenakin olen löytänyt silti ihan kivan näköisiä vaatteita. Tai no, ne näyttävät kivoilta henkarissa tai xl-mallien päällä, en tiedä näyttääkö tälläisen tankin päällä mikään hyvältä :D. Mutta olen silti niitä mielestäni nättejä vaatteita ostellut ja tilaillut ulkomailtakin.
Olen myös löytänyt muutamia isokokoisten blogeja, jotka ovat keskittyneet nimenomaan vaatetukseen ja meidän isompien immeisten muotiin. Saattaa siis niitäkin linkkejä tuohon seurattavaksi välillä ilmaantua, älkää siis ihmetelkö.
Hattua nostan niiden blogien kirjoittajille, jotka sen omalla nimellään uskaltavat tehdä. Itse en uskalla täällä kasvojani näyttää....en ainakaan ennen leikkausta. Ehkä joskus kun olen normaalipainoinen, voin asiaa harkita. Siihen saakka säilytän anonymiteettini :)

Äh, meinasin lisätä tähän kuvan itsestäni, ilman päätä toki. Tämän päivän ihanista kotivaatteista olisi tullut kuvaa. Mutta noista miehen napsimista otoksista ei tullut yhtään julkaisukelpoista. Joten jätän väliin toistaiseksi.

3 kommenttia:

  1. Samoja haaveita täälläkin... joskus vielä mekin voidaan ostaa normikokoja.. tosin mä en usko, et tuun koskaan mahtumaan pienempään kun 46, ehkä jopa 44 jos on reilu.. :P

    Eipä ne läskit ole edes pukeutumiselle.. pääasia on löytää sellainen tyyli, joka tuntuu hyvälle ja joka korostaisi parhaita puolia ja piilottaisi pahimpia.. ja sopivan kokoiset vaatteet.. MIKÄÄN ei ole niin kamalaa katseltavaa kun se, että kenellä tahansa on liian pienet vaatteet päällä..ugh. Ei auta vaikka olis missin mitoissa.. :P

    VastaaPoista
  2. Juu en mäkään ihan mistään 36 koosta haaveile edes. Mun suurin haave on koko 42, siihen kun pääsis, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen :)

    VastaaPoista
  3. Heips!

    Tsemppiä. Täällä eräs kohtalotoveri yrittää löytää eväitä parempaan huomiseen terapiasta, saas nähdä onnistutaanko. Paljon toiveikkaita ajatuksia sain blogistasi, kiitos siitä ! =)

    VastaaPoista