sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

Voihan kesäkilot

Olo on turvonnut ja läski. Puntarille en uskalla, mutta olen varma, että kesällä on muutama kilo tullut lisää. Mä en ole laihduttanut, enkä juurikaan edes tarkkaan katsonut mitä suuhuni laitan. Olen vain ajatellut tähtäimenäni leikkausta ja sitä edeltäviä tutkimuksia, että sitten kun.... Taas tämä tyypillinen ajattelutapa. Ei vain jaksa koko aikaa laskea jokaista syömääni suupalaa, pakko saada välillä olla rennommin. Joten seuraukset ovat heti olossa ja vaa'alla näkyviä.
Noh, pari viikkoa vielä, sitten olen taas viisaampi leikkausasioihin liittyen. Varmaan saan ainakin vähähiilarisemmalle siirtyä, vaikka en täysillä saisikaan laihduttaa. Sitä odotellessa.

Voi kunpa asiat edistyisivät nopeammin.

3 kommenttia:

  1. Eiköhän sulle leikkauspuolto tule myös ylilääkäriltä.. uskoisin. Pidän peukkuja! Musta tuntuu kanssa, et sais mennä aika nopeemmin ja tulis jo se leikkaus.. Vaikka se on vaan apukeino, niin se on iso sellainen ja uskon, että painonpudotus on lastenleikkiä sen jälkeen verrattuna tähän edeltävään aikaan. Mullakin kilot tuppaa tulemaan takaisin kamalan nopeaan :(

    Missä sut leikattais? Luuletko joutuvasi ened-ryhmään ennen leikkausta?

    Wee2be

    VastaaPoista
  2. Mut leikattaisiin Vaasassa. Ja mä luulen, etten enää ened-ryhmään joudu, koska pari vuotta sitten moisessa olin (tosin ihan yksityisesti, en lääkärin kautta). Silloin oli tulos 10 viikossa -25kg, mutta takaisin ovat tulleet :(.

    Mutta ei se auta nyt harmitella. Tuohon RT-aikaan ei ole enää kuin reilu viikko :)

    VastaaPoista
  3. Jee :) Nyt hiihdän tonne uusimpaan postaukseen. :D

    VastaaPoista