lauantai 19. tammikuuta 2013

Haaveilua

Kävin tänään shoppailemassa. Tai itse asiassa kävin vain katselemassa vaatteita ja hiukan sovittelemassa. Meinasi jotain tarttua mukaankin, mutta päätin jättää silti ne nyt kauppaan. Jos nahkaleikkaus tulee tässä parin-kolmen kuukauden sisään, ei välttämättä juuri nyt ole järkevää shoppailla vaatteita.

Mä olen nyt tammikuun ajan koittanut katsoa tarkkaan syömisiäni. Tänään silti repsahdin; istun nimittäin tällä hetkellä tässä koneella Fazerin sinisen pähkinäsuklaalevyn kanssa. Onneksi en pysty paria riviä enempää sitä syömään kerralla. Eikä tarvi loppulevystäkään huolia, veikkaan että mieheni ja poikani huolehtivat lopuista kyllä! Joten ehkä koko kuukausi ei ole moisesta pilalla!

Mua on alkanut jännittää leikkaus jo, vaikken tiedä milloin se on. Pari tuttavaanikin on saanut samanlaista leikkuuta varten asioita eteenpäin, joten olen heidän ajatuksiaan myös kuullut. Ja sitä myötä alkanut omaanikin miettiä enemmän. Mä pelkään kipua, joten se pelottaa tuossa kaikkein eniten. Tai entä jos kaikki ei menekään putkeen, jos jotain sattuukin?
Ääh, ei pitäisi murehtia turhia, eikä ainakaan vielä. Selvisinhän mä edellisestäkin leikkauksesta hyvin, miksi en siis tästä?

Mulla ei nyt oikein ajatus luista, taidan mennä pikku päikkäreille Mukavaa viikonloppua lukijoilleni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti