maanantai 12. maaliskuuta 2012

Shoppailuja

Pääsin viikonloppuna shoppailemaan ystäväni kanssa. Tarkoituksenani oli ostaa vapaa-ajan vaatteita, sellaisia joilla voisi lähteä juurikin vaikka shoppailemaan. Lopputuloksena oli, että ostin työvaatteita. Niitä mulla alkaa olla ihan mukavasti kaapissa jo muutenkin, joten ei olisi tarvinut. Mutta tulipa ostettua. Ja toisaalta noita ostamiani farkkuja voi toki käyttää vapaa-ajallakin, laittaa vain vähän rennompaa yläosaa kaveriksi.

Kaikkein parhaalta tuntui, että minä ostin Levikset kokoa 30/34. Oikeasti, mä en tiedä milloin olisin 30-tuumaiset farkut laittanut jalkaani...en varmaan tyyliin ikinä! Käsittämätöntä, mutta myös käsittämättömän ihanaa!

Paino taitaa olla taas humpsahdusvaiheessa. Nyt viimeiset kuukaudethan tämä paino on mennyt niin, että pysyy pitkään pitkään samassa. Sitten yhtäkkiä humpsahtaakin pari kiloa kerralla alaspäin. Nyt en ole muistanut käydä puntarilla, mutta veikkaisin sen menneen alemmas. Viimeiset pari viikkoa olen hypännyt vessassa jatkuvasti, nesteet ovat varmasti lähteneet liikkeelle. Pitääkin koittaa huomenna käydä vaa'alla. Jokohan sitä kohta pääsisi seuraavalle kymmenluvulle!

Aamulla kävin verikokeissa. Ensi viikolla on vihdoin leikkauksen vuositarkastus, joten sitä varten tarkistellaan vitamiinipitoisuuksia ym. verestä. Saisinpa samalla juteltua myös sitä nahkojen poistosta!

Vaan nyt lueskelemaan teidän muiden blogeja! Pitäisikin päivittää seurattavien listaan lisää blogeja, monia mukavia olen taas viime aikoina löytänyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti