lauantai 10. maaliskuuta 2012

Pikku mainostusta

Tässä laihtumisen myötä mä huomaan, että musta on tullut ehkä vähän turhamaisempi kuin aiemmin. Mä rakastan vaatteiden shoppailua, voisin vähintään kerta viikkoon ostella kaikkia ihanuuksia. Toki tähän liittyy sekin, ettei niitä vaatteita aiemmin niin vain löytynyt. Nyt löytyisi, ihan liikaakin!
Lisäksi mä rakastan kauneustuotteita ja olen niihinkin alkanut eri tavalla kiinnittää huomiota.

Nyt törmäsin fanttiblogissa ihaniin meikkeihin. Ja sain vielä vinkin mistä niitä tilata, joten niinpä lähti tilaus ulkomaille. Mutta oli todella nopea toimitus, edulliset hinnat ja kaikki sujui kuin rasvattu. HQhairista tilasin ihanaakin ihanamman Urban Decayn primerin pitämään luomivärit oikeilla paikoillaan. Samalla oli pakko tilata saman valmistajan Naked -luomiväripaletti. Ja oli kuulkaas aika kiva tänä aamuna alkaa meikkaamaan ihanilla tuotteilla.
Hiustenlaittotuotteet oli myös edullisia tuolla kaupassa. Joten samalla meni tilaukseen L'orealin shampoo ja hoitoaine. Kaikki tuotteet tuli noin viikossa kotiin saakka, joten täytyy olla kyllä tyytyväinen!

Tässäpä vielä kuvaa noista ihanista ostoksista. Kuvassa myös häivähdys lemppariripsiväriäni, Helena Rubinsteinin Lash Queen Feline black. Ihan parasta mascaraa mitä olen kokeillut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti