keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Kaksi vuotta hurahtanut

Niin se aika kuluu. Leikkauksen kaksivuotispäivä meni huomaamatta ohi. Pudotus siis edelleen sen sama -55kg. Paino ei liiku, ei ylös eikä alas.
Plastiikkakirurgille tuli kutsu. Menen ensi viikolla käymään arviokäynnillä ja saan tuomion joudunko kärsiä tästä roikkuvasta nahasta forever, vai saanko sitä häipymään kirurgin veitsen avulla. Olisihan se vähän piste iin päälle, että siihen pääsisi. Varsinkin kun kyllähän tuolta nahan alta paikat hikoaakin ikävästi.
Mutta jännäämään jäädään....mä ilmoittelen tänne miten käy :)

2 kommenttia:

  1. Minkälaista korjausleikkausta olet tavoittelemassa? Katsoin noista kuvista, ettei sinulla ole pahasti jäänyt mikään roikkumaan, ilmeisesti vatsassa on sitten ylimääräistä, vai? Minä olen vähän kauhuissani, koska vatsa taitaa minulla palautua ihan hyvin, mutta sen sijaan käsivarret, reidet ja rinnat alkaa jo nyt vaikuttamaan hieman ongelmallisilta ja se tarkoittaa useampaa leikkausta kohdallani... :/

    Minulla on tullut ikäväksi tavaksi antaa vastuuttomia neuvoja ihmisille (:D), mutta jos haluat leikkauksen, niin ei siitä haittaakaan olisi, jos edellisenä päivänä liikkuisit niin paljon, että iho olisi tavallistakin ärtyneempi... ;) Niin minä ajattelin tehdä omalla kohdallani sitten aikanaan... :)

    VastaaPoista
  2. Vatsa mulla juu roikkuu. Tuossa kuvassa ne roikot on tuolla alushousujen sisällä.
    Myös käsivarsissa mulla on ylimääräistä, mutta sitä ei julkisella puolella korjata, ainakaan meillä päin.

    Kertoilenkin omaan postaukseen tuosta käynnistä :)

    VastaaPoista